„Grand Hotel– Spa”Kopaonik– najbolji u Srbiji

Dodeljena priznanja „Najbolje iz Srbije 2017.”  u takmičenju učestvovalo čak 1.700 brendova u 24 kategorije

Poznato je da pravi uspon i uzlet među najbolje planinske – ski centre Evrope, Kopaonik dešava se negde u vreme  kada je hotelski kompleks na ovoj našoj planinskoj lepotici preuzela „MK Grupa” . Smatra se da je tako zimska kao i letnja hotelska usluga u Srbiji najzad „stigla” na  svetski nivo. To se nakon više godina rasta i obogaćivanja hotelske ponude do najvišeg nivoa u ovom najznačajnijem skijalištu jugoistočne Evrope i vidi, možda i  najbolje na primeru „Grand Hotel–Spa” .

 

Bazen deo ponude, zimi ali i leti, doprineo pobedi.

Naime, posle niza nagrada tokom  svih godina dobija  i jednu od najvrednijih– prestižnu titula „ Najbolje iz Srbije 2017. godine” čime je proglašen za najbolji hotel u Srbiji. To je odlučio stručni žiri i glasovi potrošača u okviru priznanja koje dodeljuje Privredna komora Srbije, uz saradnu sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija. Sam slogan ovogodišnjeg takmičenja bio je veoma nespecifičan:„Kako se na našem kaže– BRAVO” a priznanja su uručena u čak 24 kategorije, od kojih su tri nove: Najbolji hotel, najbolji „mali” turistički smeštaj i najbolji organski proizvod.

Svečana dodela priznanja „Najbolje iz Srbije 2017.”, Svetlana Kostć na podijumu sa ostalim nagrađenima

Prilikom  svečane ceremonije dodele nagrada, šef marketing tima „MK Mauntin Rizorta” menadžer Svetlana Kostić je rekla:– Vrhunska usluga i komfor, kao i sadržajan odmor su naš imperativ. U stalnoj težnji za dovoljno atraktivnom i inovativnom ponudom, fokusiramo se na kompleksan doživljaj koji gostima donosi željenu satisfakciju i iskustvo koje ih ponovo vraća nama. Ova nagrada, zapravo samo potvrđuje da smo u godinama iza nas uložili mnogo u podizanje kvaliteta ne samo usluge, već i sadržaja i ponude hotela Grand, ali i čitave destinacije–.

Luksuzne sobe u hotelu „Grand”

Sama manifestacija organizovana je prvi put još 2004. godine, pod nazivom „Najbolje robne marke Srbije”. Nakon četiri godine– 2008. godine naziv je bio promenjen u „Najbolje iz Srbije“ pri čemu je bio proširen opseg nominacija. Pred ovogodišnji ciklus u zaista širokoj akciji nominovano je više od 1.700 brendova u različitim kategorijama. Sam „MK Mauntin Rizort” posluje u okviru „MK Grupe” i predstavlja lidera na domaćem tržištu, a sve više i regionu u oblasti hotelske industrije.

Priredio: D.K.–I.

Foto: D.K.–I. „MK Mauntin Rizort”