Dodeljena priznanja „Najbolje iz Srbije 2017.” u takmičenju učestvovalo čak 1.700 brendova u 24 kategorije
Poznato je da pravi uspon i uzlet među najbolje planinske – ski centre Evrope, Kopaonik dešava se negde u vreme kada je hotelski kompleks na ovoj našoj planinskoj lepotici preuzela „MK Grupa” . Smatra se da je tako zimska kao i letnja hotelska usluga u Srbiji najzad „stigla” na svetski nivo. To se nakon više godina rasta i obogaćivanja hotelske ponude do najvišeg nivoa u ovom najznačajnijem skijalištu jugoistočne Evrope i vidi, možda i najbolje na primeru „Grand Hotel–Spa” .
Naime, posle niza nagrada tokom svih godina dobija i jednu od najvrednijih– prestižnu titula „ Najbolje iz Srbije 2017. godine” čime je proglašen za najbolji hotel u Srbiji. To je odlučio stručni žiri i glasovi potrošača u okviru priznanja koje dodeljuje Privredna komora Srbije, uz saradnu sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija. Sam slogan ovogodišnjeg takmičenja bio je veoma nespecifičan:„Kako se na našem kaže– BRAVO” a priznanja su uručena u čak 24 kategorije, od kojih su tri nove: Najbolji hotel, najbolji „mali” turistički smeštaj i najbolji organski proizvod.
Prilikom svečane ceremonije dodele nagrada, šef marketing tima „MK Mauntin Rizorta” menadžer Svetlana Kostić je rekla:– Vrhunska usluga i komfor, kao i sadržajan odmor su naš imperativ. U stalnoj težnji za dovoljno atraktivnom i inovativnom ponudom, fokusiramo se na kompleksan doživljaj koji gostima donosi željenu satisfakciju i iskustvo koje ih ponovo vraća nama. Ova nagrada, zapravo samo potvrđuje da smo u godinama iza nas uložili mnogo u podizanje kvaliteta ne samo usluge, već i sadržaja i ponude hotela Grand, ali i čitave destinacije–.
Sama manifestacija organizovana je prvi put još 2004. godine, pod nazivom „Najbolje robne marke Srbije”. Nakon četiri godine– 2008. godine naziv je bio promenjen u „Najbolje iz Srbije“ pri čemu je bio proširen opseg nominacija. Pred ovogodišnji ciklus u zaista širokoj akciji nominovano je više od 1.700 brendova u različitim kategorijama. Sam „MK Mauntin Rizort” posluje u okviru „MK Grupe” i predstavlja lidera na domaćem tržištu, a sve više i regionu u oblasti hotelske industrije.
Priredio: D.K.–I.
Foto: D.K.–I. „MK Mauntin Rizort”