Japanski gigant predstaviće se na sajmu u Parizu napretkom u svim sferama
Kao što tehnološki unapređuju svoje automobile Tojota pristupa inovativnim rešenjima i kad su u pitanju predstavljanja na najvećim sajmovima. Naime, tako će na predstojećem sajmu automobila u Parizu, ova megakorporacija prikazati kako ojačava temelje i priprema se za budući rast. Tako će nov pristup imati konferencijama za štampu i drugim medijima, jer će tradicionalne konferencije na štandu biti zamenjene drugim, digitalnim formatom koji može da se konzumira i pregleda u bilo kom trenutku, bilo gde u svetu, ne samo na štandu sajma.
Zamisao je da se medijima ponudi više fleskibilnosti i mogućnosti praćenja konferencije za štampu bilo fizičkim prisustvom ili virtuelno sa bilo kog drugog mesta. Digiralna konferencija za štampu, direktora „Tojota motor Evropa” dr. Johana Van Zjula biće praćena interaktivnim sistemom modula posvećen svakom izloženom vozilu i ostalim porukama medijima.
Sama transformacija brenda ogleda se u novom izgledu sajamskog štanda, sastavljenom iz tri izložbena dela. Prvi je posvećen novim rešenjima mobilnosti i budućim inovacijama – nazvan “Start Your Impossible” –. Drugi slavi aktivnosti u motosportu sa „Toyota GAZOO Racing” timom. Treći je posvećen novim modelima, sa jasnim fokusom na ponudu najnovijih samopunećih hibrida.
Na sajmu automobila u biće prikazana dva ključna proizvodna elementa: hibridna tehnologija i Tojotina nova globalna arhitektura (Toyota New Global Architecture – TNGA). U Parizu će ove godine biti izložena samo hibridna vozila – od kompaktnog „jarisa” do poslednje generacije „korole, „rav 4” i „kamri-ja”.
Priredio: D.K.–I.
Foto: „Tojota –Srbija”