Ne –dosadnoj budućnosti

Francuski  automobilski konglomerat predstavio novu generaciju popularnog modela „pežo 208”

Jedan od najpopularnijih modela francuskog proizvođača automobila sa oznakom lava „ Pežo 208”dobio je naslednika u novoj generaciji. Tražena i vožena, na našim prostorima, nova 208-ica od samog starta nudi tri izbora kada su u pitanju motori: električni, benzin i dizel. I po prvi put svi isto izgledaju bez obzira na vrstu pogona. Iako se ljubitelji automobila širom sveta žale  da svi modeli „Be” segmenta, kojima pripada i novi „pežo 208”, više nego ikada, liče jedni na druge, poznata fabrika je, čini se pronašla put,  da se izdvoji kreiranjem novog modela.

Razne verzije budućeg bestselera, novi „pežo 208”

Najnovija generacija „pežoa 208”, odgovara globalnoj strategiji brenda koja ide u pravcu premijum društva, razlikuje se od konkurencije po  može se reći inovativnom i hrabrom dizajnu koji sa sobom donosi novi talas energije i svežine. Dodatno, na prepoznatljiv originalan dizajn eksterijera, „pežo 208” dolazi i sa najnovijom generacijom „aj– kokpita” koji sadrži 3D instrument tablu i mnoštvo sistema bezbednosti koji su bili rezervisani za premijum brendove.

Svet se menja, budućnost donosi mnogobrojn pitanja u automobilskoj industriji kao i u drugim tehnološkim sferama, a novi izazovi zahtevaju adekvatne odgovore. Pežo se praktično posvetio eri energetske tranzicije, ponudivši novu, tvrde, uzbudljivu viziju budućnosti i kreirao slogan kampanje „UNBORING THE FUTURE”.

Prepoznatljiv gradski automobil

Duži, širi i niži u odnosu na svog prethodnika, novi model je kreiran kao autentičan, prepoznatljiv gradski automobil, a vizuelni identitet pojačao kroz tri atraktivne boje karoserije (plavom , žutom i crvenom) koje dodatno naglašavaju taj „radikalan” dizajn.

Tri nove boje karoserije

Novi „pežo 208” dolazi sa najnovije platforme PSA grupacije „CMP” (Common Modular Platform) koja je posvećena modelima iz B i C segmenta i predstavlja unapređenu verziju „EMP 2” platforme.

Ekonomičnost je bila ključna reč tokom razvoja nove 208-ice, a nova platofrma je doprinela smanjenju emisije CO2, uz pomoć smanjenja težine, poboljšane aerodinamike i optimizacije pogona. Ova platforma takođe pruža i povećan komfor ( bolja zvučna izolacija uz niži nivo vibracija) kao i nivo bezbednosti kroz uvođenje aktivnih i pasivnih sistema bezbednosti a u nižim nivoima opreme kao standard.

Atraktivan kokpit

Kada je reč o motorima koji ispunjavaju najviše euro 6.d norme, u ponudi su benzinski „Puretech” motori od 1.200 kubika sa 75, 100 i 130 konjskih snaga, pri čemu su dva jača motora u ponudi i sa automatskim osmostepenim menjačem. Dizel verzija sa 1.5 Hdi motorom i 100 konja je uparena sa manuelnim šestostepenim menjačem.

Novi „pežo 208” svi zainteresovani klijenti mogu da testiraju u ovlašćenim salonima širom zemlje, dok je model sa „1.2 Puretech” motorom i 75 konja  u „Active” paketu opreme dostupan za 125 evra mesečno, uz učešće od 30% i period otplate od 84 meseca.

Tekst priredio: D.K.–I.

Foto: Euroimpex Autogroup