Južnokorejski auto gigant otvorio svoj najmoderniji i najveći servisno –prodajni objekat u regionu
Dok je auto industrija u dubokom smrzavanju kao i većina globalne ekonomije na planeti, zbog svetske pandemijae korona virusom (2019-nCoV) južnokorejski auto gigant „Kia Motors” misli i na budućnost, vreme nakon završetka ove pošasti. Naime, nedavno su u Beogradu otvorili najmoderniji i najveći objekat u čitavom regionu za prodaju i servisiranje svojih vozila a specijalizovani auto novinari su bili među prvima koji su ovaj centar i obišli. Na ovaj način „Kia” jača svoje prisustvo u Srbiji i podiže kvalitet usluga na viši nivo.

U Beogradu, Zemunu, (Auto-put za Novi Sad br.98) otvoren je najveći prodajni „Kia” salon u Srbiji. Na zemljištu površine 1,7 hektara izgrađena je prva faza kompleksa koja obuhvata prodajni salon i kancelarijski prostor na površini od oko 2.000 kvadratnih metara.Objekat je dizajnerski i funkcionalno izgrađen po najsavremenijim standardima ove korpaoracije, u standardu pod nazivom “Red Cube” ( crvena kocka). Moderno koncipiran u skladu sa zahtevima i potrebama klijenata, novi objekat predstavlja prvi objekat ovog standarda koji je izgrađen u Adria regiji, po čemu će Beograd prednjačiti u odnosu na druge glavne gradove regiona.

Kupci danas žele automobile koji im pružaju najviše, odgovaraju ličnom stilu i u kojima se osećaju odlično, a upravo oni i pokušavaju da odgovore raznolikim potrebama i željama. U jedinstvenom enterijeru novootvorenog salona klijenti imaju priliku da upoznaju paletu novih vozila, isprobaju ih na test vožnji i osete vrhunsku uslugu u novootvorenom prodajnom salonu.

Osim ponude novih modela vozila, nude i proverena polovna vozila sa garancijom po, kako tvrde, primamljivim cenama i uz atraktivne modele finansiranja. Ovom segmentu poslovanja posvećena je posebna pažnja imajući u vidu potražnju za ovim vozilima, ali i široku ponudu od preko 150 vozila koja se trenutno nalaze na placu.

U novi objekat do sada je investirano više od šest miliona evra što dokazuje spremnost da „Kia” ostane u Srbiji i nastavi rast i razvoj poslovanja. Do kraja ove godine očekuje se i dovršetak „Faze 2“ u izgradnji ovog kompleksa. Reč je o navećem i najmodernijem servisnom centru za vozila, na 2.300 kvadratnih metara i kapaciteta 20 dizalica, čime će se ubrzati usluga servisa i pružiti dodatni komfor postojećim vlasnicima „Kia” vozila dok traje servis njihovih automobila. Oko prodajnog salona i servisa će se nalaziti parking prostor za 250 vozila. Završetkom izgradnje servisa i kompletiranjem celog kompleksa vrednost investicije će dostići čak sedam ipo miliona evra, što „Kia Motors Adria Grupu” postavlja na vodeće mesto po investicijama u automobilskoj industriji u Srbiji.
Pripremio: D.K.–I.
Foto: KIA Motors