Premijera „kimko AK 550”

Poznati moto brend prikazao sport turing skuter „kimko AK 550”

Posle niza uspešnih modela i gradskih legendi skutera poput „dauntauna” , „iksajtinga” i drugih modela, kompanija „Kimko –Srbija” predstavlja premijerno na našem ali i tržištu regiona „Kimko AK 550” prvi skuter ovog poznatog brenda u „sport turing klasi”.

„Kimko” perjanica za „sport turing klasu”

Nije slučajno što je  odabran baš tradiocionalno najposećeniji auto–moto šou u jugioistočnoj Evropi na Beogradskom sajmu, ne bi li se prikazao, kako tvrde u ovoj megafabrici, novi bestseler među skuterima. Jer sa više od 100 hiljada posetilaca iz čitavog regiona tradicionalni  šou u Beogradu uvek „pogura” prodaju, kako novih modela ali i populariše nove stilove , i zapravo napravi nove trendove tako da dosta čini na popularnosti raznih modela u moto ali i auto industriji.

 

Brzina i sigurnost aduti „AK 550” za osvajanje klase

Sam „Ak 550” ima dvocilindrični  agregat od 550 kubika i 54 konjske snage i razvija brzinu više od 160 kilometara na čas uz ovaj skoro savršen balans težine i performansi. Na moto testovima poznatih časopisa u svetu, kolege tvrde da su ga vozili i više od 180 kilometara na čas. Kako bilo „kimko AK 550” nudi vrhunske performanse, za ovu kategoriju skutera, a skoro horizontalno postavljeni cilindri pomažu u spuštanju težišta motora, pa se dobija dodatna sigurnost i stabilnost. Elektronsko ubrizgavanje opremljeno je „dvostrukim mapiranjem”  –radi prilagođavanja potrebama vozača i površini puta.To znači da su uz „CVT” kvačilo i prenos, uravnoteženi sa karakteristikama koje isporučuje motor, kako bi dosegnuli nivoe ubrzanja u klasi ove kategorije skutera i nude takođe optimalno upravljanje gasom na malim brzinama.

Sam aluminijumski ram prilagođava se motoru u fiksnom položaju uz pomoć viljuške od 41 milimetar, ali takođe i zahvaljujući oscilirajućim „ljuljačima” kojima upravlja samo sa jednim horizontralnim zadnjim amortizerom. Pogon uz pomoć zupčastog kaiša, dodatno doprinosi optimalnoj raspodeli težine (50/50) i omogućava najniže težište, u okviru ove klase skutera. Snaga motora se zauzdava i ukombinovana zapravo sa izuzetnim kočionim sistemom „Brembo”opremljeni radijalnim čeljustima, dorinose efikasnom sistemu kočenja, još neostavarenom u ovom segmentu kako tvrdi sama fabrika.

„Kimko AK 550” za grad ali i putovanje

Svi koji su ga već probali na promocijama, kontrolisanim stazama ali i  gradskoj vožnji kao i na otvorenom drumu imaju savršene ocene za ovaj skuter visoke klase, pogotovu za komfor, vrhunsku završnu obradu, ergonomiju. Sedište poseduje podesiv naslon za sedenje u dva položaja i veliku udobnost za prelaženje dugih rastojanja kao i vetrobran koji se takođe može podesiti kako bi se poboljšala aerodinamičnost i zaštita vozača, pogotovu ako se radi o višoj osobi. Potpuni LED farovi obezbeđuju amplitudu i dubinu osvetljenja, a  LCD instrument tabla, interfejs opremljen tehnologijom „smart” telefona, predstavlja novinu u svetu skutera. „Key less” start sistem i grejači držača – ručica (koji se isporučuju u standardnoj verziji skutera) pružaju zadovoljstvo pri hladnom vremenu koji se može pronaći kod vrlo malog broja skutera i motocikala. Inače za vožnju „kimka AK 550” potrebna je dozvola „A” kategorije. Na raspolaganju je, na vaš zahtev, i verzija koja se može voziti sa „A2″ dozvolom.

 

Kako nam je rekao čelni čovek za „Kimko –Srbija” –Milan Sekicki „kimko AK 550” će se u Srbiji prodavati po ceni od 10.290 €, sa uključenim svim dažbinama, dok se pre BG CAR SHOW 2018 koji počinje 22.03.2018. može poručiti po promotivnoj ceni od 9.890 €. Čim budemo u prilici da vozimo „ kimko Ak 550” na dužoj test vožnji objavićemo svoja iskustva na sajtu kvalitetnih informacija www. pinkla rs sve naše čitaoce i partioce na društvenim mrežama.

Priredio:D.K.–I.

Foto: Kymko–Srbija