Redovna koferencija za medije Delta Auto Grupe protekla u sjajnoj atmosferi poznate vinarije u Smederevu kraj obala Dunava
Redovna godišnja konferencija za štampu Delta Auto Grupe, uvoznika ponajboljih auto moto brendova sveta, održana pre par dana, ovaj put je imala drugi tok, upravo zbog inventivnosti marketing tima ove kuće. Pominjemo neuobičajnu inscenaciju za ovakvo predstavljanje auto 2019. godine, jer smo u karavanu iz Delta salona kraj Ade krenuli potpuno novim modelima, koji su pravi noviteti, ne samo na našim drumovima, već i auto salonima, ka vinogorju Smedereva do vinarije „Jeremić” pored Dunava.

Aleksandra Đurđević direktorka „Delta automobila”, najavila je „ofanzivnu sezonu” za „BMW” i „Honda” brendove na auto– moto sceni. –BMW Srbija je ponovo nosilac nagrade za „preciznost u poslovanju”, nagrade koju smo već tri godine zaredom dobili na nivou čitave grupacije i zašto smo posebno ponosni– rekla je prisutnim predstavnicima medija i gostima Aleksandra Đurđević.

Zoran Mihajlović direktor prodaje Delta Auto Grupe, predstavio je sajamske novitete, za veliki auto događaj u martu– Sajam automobila u Beogradu. Tako je jedna od zvezda auto karavana, do ove poznate vinarije, bio novi, ultimativni sportski sedan „serije tri”, na koji će biti„ apsolutni fokus” ove godine.
Potom, za ovu godinu najavljen je i novi luksuni „BMW X 7” a među skorašnje prikazanim novitetima, za sajam, biće predstavljeni i „BMW X 5” i „X 3” pa hibridna „honda CRV” kao i krosover „ honda HRV” koja se direktno proizvodi u Japanu. Od motocikala, u žiži će svakako biti „1.250 GS” nedavno predstavljena akvizicija moto programa „ GS ” , „honda gold ving” ulltimativni kruzer, uz ostale novitete auto i moto programa.

Mnogi su mogli da se uvere i u izuzetne vozne osobine sportskog sedana kakva je nova „serija tri”. Jedna od ikona proizvodnje automobila Bavarskog giganta, model koji je do sada prodat u više od 15 miliona primeraka. Sedma generacija BMW serije tri se prodaje u svetu praktično svakih pet– šest minuta, kako je to duhovito rekao direktor marketinga Miloš Milošević. Odlikuju ga potpuno nove interpretacije tradicionalnih dizajnerskih elemenata poput “Hofmeister kink”-a, bubrega i farova. Promene u enterijeru ostavljaju, takođe, utisak. Enterijer nosi najnovije elemente opreme među kojima su nove kontrole klima uređaja i farova. Najviše pažnje privlači nova postavka centralnog informacionog ekrana od 10,25 inča koji se nadovezuje na instrument tablu. Kvalitet materijala i izrada svakog elementa unutrašnjosti je na najvišem nivou ikada u „BMW –serije tri” što je i prirodno, jer kupci od ovih premijum automobila očekuju maskimum udobnosti i luksuza.
Novi sistem oslanjanja sa novim tipom amortizera zadržaće BMW kao lidera u segmentu kada je u pitanju dinamika vožnje. Automobil je „porastao” sedam centimetara po dužini u odnosu na prethodnika, a lakši je 50 kilograma. U opcionalnoj opremi dostupni su i laserski farovi. Kako smo i rekli, već na prvi pogled, dizajn ovog automobila potencira sportski karakter. Bočnim stranama vladaju dve jednostavne linije koje se podižu ka nivou kvaka, a na zadnjem delu automobila uočljiv je minimalistički stil u kome preovladavaju svetla u obliku izduženog latiničnog „slova L”, dok se posebno ističu pravi, funkcionalni završeci izduvnog sistema povećanih dimenzija.
Sistemi asistencije u vožnji su na nivou novog „BMW X5” sa “Reversing assistant” sistemom i automatskim isparkiravanjem. Startni modeli su 320d i 330i (190 KS odnosno 252 KS), a slede 318d, 330d, 320i. Krajem 2019. očekuju se 340i i 330e. Osnovna cena u Srbiji modela BMW 320d iznosi 36.990 Eur.Verzija koju smo vozili „330 i” izgleda moćno, čini se, još sportskije i spuštenije nego u prošloj generaciji. I zaista budi u svakom „mladića sportskog duha” koji ne preza da pritisne papučicu gasa. Utoliko je ovaj dan bio još savršeniji i učinio da iskustva iz vožnji sjajnih BMW automobila prenesemo svim ljubiteljima ovog poznatog brenda.
Tekst i foto: D.K.–I.