Na placu kraj Ade, hepening za sve ljubitelje motocikala i obožavaoce čuvenog brenda

Iako smo sa talasima toplog vremena vozili već svoje dvotočkaše još od kraja februara meseca, pravog početka sezone nema, kako glasi pošalica u moto krugovima, dok se ne zadime roštilji nadomak Ade . Pa tako, krene i zvanično moto sezona koju na Delta placu otvore stotine ljubitelja motocikala sa svojim domaćinima, ljudima iz „BMW i Delta Motorsa” .

Sada prvi put sa snažnih zvučnika u kasno popodne bez kiše, ušlo se uz dobro raspoloženje ali i svirku rok benda „Džepovi” kojim su, ovaj sada već tradicionalni događaj, podigli na još viši stepenik – kako je to i rekao direktor marketinga Miloš Milošević za www pinklu.rs portal kvalitetnih informacija.
Hepening sa akrobatama na dva točka, poligonom za bezbednu vožnju uz pomoć Vladimira Jeftića iz „Agencije za bezbednost” gde su svi koji to žele mogli da odrade jedan trening bezbedne vožnje uz instruktore Agencije.

Miloš Milošević direktor marketinga Delta Motorsa nam je u kraćem intervjuu rekao:
–Evo već četvrti put, ali prvi put sa živom svirkom rok benda otvaramo sezonu za sve, ne samo ljubitelje BMW motocikala, mada su oni najbrojniji. Moram da kažem da su poslednjih 10.–ak godina BMW motocikli jedni od najprodavanijih na tržištu a poslednje tri –četiri godine upravo imaju i najveći tržišni udeo. Svakako najviše zastupljen je „GS –Adventure”. Jednostavno ljudi su se toliko zaljubili u njegove karakteristike, pa on čini oko 50 odsto naše prodaje moto programa. Na svakom ovom skupu pokazujemo da volimo da se družimo sa ovim ljudima, bajkerima ali i da im prikažemo šta je novo u BMW moto produkciji. To je što se tiče našeg programa, ali najvažnije da se ljudi druže i dobro provedu.

Zato i prvi put rok bend i živa svirka?
–Nekako rok muzika i i motori idu zajedno, pa smo rešili da sve podignemo na još viši nivo i da ovo bude događaj koji dostojno motoristički i rokerski otvara sezonu.
Ima novosti u proizvodnom programu ali i u uslovima prodaje?
–Kako ne, sada smo i zvanično uveli pet godina garancije za moto program (dve redovno i tri produžene) uz već dobro poznati „BMW izi rajd” program finansiranja , kada možete i kasko osigurati svog ljubimca na dva točka a što nije čest slučajh u moto svetu . To sve zajedno prosto privlači ljude da kupe BMW motocikle i zbog sjajnih performansi ali i izuzetnih uslova kupovine.
Kako ide prodaja novih modela i putne ikone „GS 1250 Adventure” ?
–Pa BMW je „sišao” i u neke niže kubikaže, kao što su skuteri „V 400 X” i„ C 400 GT”. Agregati od 350 kubika zahvataju novi segment tržišta. Što se tiče „GS1250” pojavio se praktično pre samo nekoliko meseci na tržištu, videćemo ali i mislimo da će nastaviti dobru prodaju. „Delta Motors” je i ove godine svim posetiocima obezbedio pogodnosti (vaučere sa 15 odsto popusta) za kupovinu dodatne opreme i proizvoda„ „BMW Motorrad Lifestyle” asortimana.
Ko su najčešći kupci BMW motocikala ?
–Svi naši kupci su obično i povratnici pa i dovedu nove kupce. Uglavnom, ljudi koji su kupili BMW motocikl, uostalom tako je i u auto programu, ostaju zauvek verni brendu –rekao je na kraju Miloš Milošević.
U opuštenoj atmosferi, uz priče i iskustva, koje su mlađim vozačima prenosili prekaljeni drumski „vukovi” ovo druženje bajkera nastavilo se uz sjajan reprtoar odličnog rok benda kao i modele BMW–a uz pozdrave za kraj„ Vidimo se na drumovima sveta”.
Tekst i foto: D.K –I.
copy rights: www.pinkla.rs