FCA i čuveni brend „Džip” („Jeep”) bili su sponzori, dvonedeljne evropske turneje, slavnog britanskog benda, koji više od pola veka postoje na svetskoj muzičkoj sceni i smatraju se za najveće žive legende rokenrola.
Nakon izuzetne kampanje, od pre neku godinu, za rimejk čuvenog modela „fijat 500” i čitavog sazvežđa poznatih glumaca, pevača, sportista koji su ovaj slavni auto podržali u ponovnom usponu ka vrhu, FCA („Fijat Krajsler Automobili”) grupacija je ovaj put otišla još dalje. Pitamo se samo, šta posle magičnih, nikada prevaziđenih Rolingstounsa. Jer FCA i njihov čuveni brend „Džip” („Jeep”) bili su sponzori, dvonedeljne evropske turneje, slavnog britanskog benda, koji više od pola veka postoje na svetskoj muzičkoj sceni i smatraju se za najveće žive legende rokenrola. Tako su večni „Stounsi” rasprodali turneju po evropskim metropolama, koju su završili u Parizu. Sve uz, naravno, sjajni model „džip kompas”, koji je preuzeo italijanski Fijat sa kupovinom takođe čuvene kuće, auto giganta „Krajsler grupacije”.

Evropska turneja pod nazivom „Bez filtera” („No Filter”), ocenjena od strane kritičara veoma pohvalno, oduševila je mase željne iskonskoga, a opet specifičnog rokenrol zvuka, koji gaji ovaj čudesni bend, sa možda, eksperti tvrde, najvećim hitovima ove muzike svih vremena. Izuzetnom, prosto neiscrpnom, začuđujućom energijom, ove žive legende roka, na rasprodatim stadionima širom kontinenta, uz takvu „rok oluju” kakvu nije doživela ova „Stara dama” (Evropa) nametnuli su se i publici, po ko zna koji put, iznova. Ali u mnoštvu fanova, koji su uzdisali i rasli uz hitove ovog vanvremenskog benda, bila su sada verovatno i njihova deca a možda i unuci. Na programu su bile stari ali i novi projekti ovih rok zvezda.

Posebna bina, kreirana za sjajni model ove marke terenaca „džip kompas”, privukla je naravno pažnju tokom turneje, a kako i ne bi kada nešto reklamiraju Rolingstounsi. Čitava kampanja zamišljena je tako da sami posetioci koncerta „postaju” „rok zvezde” tako što koriste muzičke instrumente na bini. Uz pomoć kojih izvode poznate hitove benda, a čuju se putem primarnog ozvučenja modela „džip kompas” na samom specijalnom postolju. Oduševljenje je bilo opšte, u ovoj marketinški izuzetnoj akciji FCA grupacije.
Tekst: D.K.– I.
Foto: FCA