Novi „BMW X3” zvanično predstavljen i našoj javnosti a do 2019. godine očekuje se i potpuno električni ovaj model, rekao ekskluzivno za „Pinklu” Zoran Mihajlović
Nedavno je u „Belekspo centru” predstavljen novi „BMW X3” u neobičnoj inscenaciji planete Mars. Time je i zvanično započela kampanja nove akvizicije Bavaraca od koje se mnogo očekuje. Najpre da na rastućem svetskom tržištu krosovera ili SAV („sport aktiviti vijkl”) vozila srednje veličine, (kojih su prodali od 2003. godine čak 1,6 miliona komada), pomrsi račune mnogobrojnim konkurentima. A potom i ustoliči novi model ove klase, na čelo najbrže rastućeg segmenta prodaje automobila u svetu (čak 35 odsto). U prisustvu mnogobrojnih gostiju, hostese u svemirskim odelima uz dekoraciju, upotpunjavale su ovu dobro zamišljenu fantaziju, kao da se nalazimo na „Crvenoj planeti”.
Treća generacija modela Aautomobila izašla je pred zvanice u svetlima i dimu iz „svemirskog broda” direktno na binu. Slogan „Spreman za misiju” osmišljen je da predstavi slobodu i mnoštvo mogućnosti vožnje ovog vozila po različitim terenima, od gradske sredine, do prirode, izvan urbanih staništa, s potrebama koje i ima sve više moderan čovek. Uz prisustvo niza uglednih gostiju, osnivača „Delta grupe” Miroslava Miškovića, predstavnika medija, sve prisutne je pozdravila direktorka „Delta Auto grupe” Aleksandra Đurđević i finansijska direktorka BMW AG –Izabel Vedl. O modelu „BMW X 3” prisutnima je govorio direktor prodaje „Delta Motorsa” Zoran Mihajlović. On je za „Pinklu”– sajt kvalitetnih informacija, eksluzivno odgovorio na nekoliko pitanja, objasnio očekivanja i pojedine planove „Delta Auto grupe” u bliskoj budućnosti.
BMW ne razmišlja o konkurenciji iako je možda prevelika gužva u segmentu gde pripada i novi „X 3”?
–Očigledno ste u pravu, ali kako napreduju informacione tehnologije to i automobili, kao moderna, vrhunska tehnička sredstva, moraju da prate. Izuzmemo li ostale ipak se izdvaja dva –tri modela u segmentu a to su pre svih Mercedes i Audi . To je ono što je naša prva linija konkurencije–otvoren je bio na početku Zoran Mihajlović.

U svetlu nove strategije bavarskog giganta i elektro budućnosti, kako se to implementira kod nas u Srbiji ?
–Možemo reći da smo zadovoljni, kakva su nam i očekivanja. Krenulo je sa „i –3” potpuno električnim vozilom u vreme Sajma automobila u martu mesecu i do sada smo prodali desetak komada. U Srbiji gde nema subvencija države za električna vozila, potom sa svega pet do deset javnih punjača, mislimo da je to veliki uspeh. Sigurno je da je to strategija BMW–a i do 2019. godine nas očekuje skroz električni „X 3”. To je ekskluzivno, sada prvi put objavljujemo ovu vest za vaš portal.To je informacija koju uopšte nisam preneo do sada medijima.

Ako se vratimo, na „X 3”, šta je njegova prednost nad ostalim konkurentima, osim što je BMW?
–Moram i vama da spomenem, mi smo u februaru ove godine počeli da prodajemo seriju 5 –limuzinu, dakle pre oosam –devet meseci i prodali, do sada, oko 200 jedinica tog modela. Smatram da je „X 3” zapravo „petica” u „SUV” varijanti i očekujem da će biti istovetna reagovanja. Ono što bih izdvojio je napredna tehnologija, poluautonomna vožnja i mnoštvo naprednih sistema koje „X 3”ima što će biti njegova prednost nad konkurencijom. A pre svega sistemi aktivne i pasivne bezbednosti, koji su najnaprednije generacije ovih uređaja–rekao je na kraju Zoran Mihajlović.

Kako je istakla Izabel Vedl BMW X 3 je vozilo koje uspostavlja nove standarde u efikasnosti i sportskom karakteru u okviru svog segmenta u čemu sigurno učestvuje i dizajn novog BMV čeda.
Prednji deo ukrašava nova, veća maska, dok su farovi sada manji i razdvojeni su od rešetke hladnjaka. Potpuno je promenjen i oblik branika, koji ima veće otvore za vazduh nego ranije, dok su stari farovi za maglu kružnog oblika ustupili mesto novim, trakastim svetlima. Pozadi, novi „X 3” ima veća LED stop svetla, drugačija vrata prtljažnika i branik, a umesto jedne tu su sada dve, simetrično postavljene izduvne cevi kružnog preseka. „X 3” za je „porastao” u odnosu na odlazeću drugu generaciju ovog automobila, pa je duži 7 cm(4716 mm) i pola centimetra širi (1.897 mm) i viši (1.676 mm).

U ponudi su dve benziske i dve dizel verzije, počevši od 140 kW/190 konja do 265kW/360 konjskih snaga (kombinovana potrošnja goriva: 8.4 – 5.0 l/100 km, kombinovane emisije CO2: 193 – 132 g/km) koje u standardnom paketu opreme imaju„steptronik” osmostepeni menjač i
pogon na svim točovima „iks–drajv”. Početna cena novog „BMW X3” 2.0 dizel modela, iznosi 45.500€ sa pdv-om. Sudeći po sigurnosti kojoj nam je prezentovao planove direktor prodaje Zoran Mihajlović, uvereni su u uspeh na tržištu. Iznos cene je uvećan u odnosu na drugu gneraciju, praktično za iznos dodatne opreme (automatski menjač, klima, led farovi, alu felne od 18 inča…)

Tekst: D.K–I.
Foto: M. Bošković i „Delta Auto”
Copyrights:www.pinkla.rs