Najavili zimu prodajom „ski pasa”

 JP „Skijalište Srbije”, nakon najuspešnije godine, ikada, počinju prodaju ski karata sa popustima od 15 odsto i nadaju se, turistički, još bogatijoj zimi

Najava dolaska zime i  nove ski sezone,  pored svih obaveza, najveće radosti za skijaše–je uvek, zapravo, pretprodaja ski karata JP „Skijališta  Srbije” koja ove godine počinje 1.novembra. Nakon, kako finasijski rezultati govore, najuspešnije skijaške sezone, na Kopaoniku, ikada, za JP „Skijališta Srbije”, pretprodaja karata za sledeću sezonu, za sve naše zimske centre počinje prijatno, sa popustima od čak 15 odsto.  Svi zaljubljenici u ovaj  snežni sport, koji kupe ski pas putem web šopa do 15 . novembra,  ostvariće najavljeni popust. Tokom ovog perioda skijaši i borderi moći će da kupe ski pas putem platnih kartica, a svi će koji to učine moći i da odaberu način kako da im se dostavi njihov ski –pas ili na kućnu adresu ili dan pred početask skijanja u željenom ski centru.

Tipičan ski pejzaš dok se spuštate niz sjajne staze sa vrha Pančića

Kako je za „Pinklu” –portal kvalitetnih informacija, rekla Ana Jovanović– savetnik za odnose sa javnošću JP „Skijališta Srbije”, popust na ski karte će se odnositi na važeći cenovnik za sezonu 2017/18. koji nije menjan u odnosu na prošlu godinu. To se može pronaći i na sajtu ovog preduzeća, gde su precizirani uslovi korišćenja i prodaje (www.skijalistasrbije.rs).  Sve akcije koje su ljudi iz marketinga i učinili putem prezentacija na mnogim mestima po gradovima u Srbiji očigledno i daju rezultate u prodaji. Poslednji od hepeninga isped TC „Delta siti”– Beograd od 27. do 29. oktobra promovisana je sledeća ski sezona i  pogodnosti koje očekuju sve ljubitelje zimskih sportova, ove sezone na Kopaoniku, Torniku i Staroj planini. Uz ogromnu „snežnu kuglu” u koju su svi mogli da uđu i naprave fotografije, koje su kasnijim slanjem,  na društvene mreže, učestvovali u nagradnoj igri za najzanimljiviju fotografiju JP „Skijališta Srbije”.

Odmor u snežnom raju za sva čula

Sve ovo se dešava, nakon najuspešnije godine, ikada, kada je JP„Skijališta Srbije”  u 2016. godini, ostvarilo neto dobit, u iznosu od 101,7 miliona dinara, što je čak 87 odsto više, u odnosu na ostvarenu dobit u 2015. godini ali i šest puta više u odnosu na planiranu u 2016. godini. Tako je, Zakonom o budžetu, ovo preduzeće u budžet Republike Srbije uplatilo 72,5 miliona dinara (na ime raspodele dobiti 50,9 miliona dinara a na ime poreza 21,6 miliona dinara).

Belina i uživanje „na sidru” između dva spusta

Sve to se zapravo, logično nastavilo, kada su nakon čak 130 skijaških dana, u prošloj sezoni, završili sa radom 9. aprila 2017. godine, nisu ni slutili, da će posle ko zna koliko vremena, otvoriti skijalište na Kopaoniku i za Prvi maj. Tada se na planini našlo skoro desetak hiljada skijaša, a vremenske prilike i „snežni topovi” su omogućili skijanje čak na nekoliko staza za praznike. Uglavnom, za četiri meseca prošle sezone,  prodato je više od 190 hiljada ski karata, ostvareno pet miliona vožnji žičarama, sa ukupno 450 hiljada skijaških dana. Broj skijaša povećan je za 20 odsto, a sam Kopaonik ostvario 20 odsto višu dobit, u odnosu na prethodnu sezonu.

Staze kao ispeglani „sitan somot”

Sistemi za veštačko osnežavanje radili su 91 dan, gde je proizvedeno više od 980 hiljada kubika snega, zahavljujući kome je sezona tekla nesmetano i bez prekida u radu. Zato je ski centar Koponik radio i u „snežnim džepovima”, kada je temperatura bila visoka. Najviše skijaša na stazama Koponika, zabeleženo je 16. februara– oko 10 hiljada, a najviše snega bilo je 14. marta, oko 65 centimetara.

–Prethodne sezone ostvarili smo odlične poslovne rezultate, pa su  time značajno povećana sredstva uplaćena u državni budžet. Najuspešnija zimska sezona i rekordno ostvareni rezultati, tokom letnje sezone, doprineli su da preduzeće ostvari značajno povećanje prihoda– rekao je vršilac dužnosti direktora Skijališta Srbije Dejan Ćika. Izrazio je pozitivna očekivanja, za naredni period i novu sezonu –Pred nama je nova skijaša sezona, koju vredno pripremamo. Očekujemo veliki broj skijaša, domaćih i inostranih, pa samim tim još bolje rezultate– istakao je direktor Dejan Ćika.

Nakon prezentacije srpskih planina, na sajmu u Moskvi, očekuje se  porast turista u zimskoj turističkoj sezoni iz Rusije. Tome su pogodovale dobre saobraćajne veze i vanredni čarter letovi za skijaše, do aerodroma u Nišu, iz ove nam prijateljske zemlje, prošlih zima. Sve u svemu, ukoliko to vremenske prilike dozvole, očekuje se još jedna uspešna zimska  turistička sezona u JP Skijališta Srbije i na našim planinama.

Tekst: D.K.–I.

Foto: JP „Skijališta Srbije”, MK i D.K.–I.