Reno predstavio novinarima redizajniranu verziju gradskog bestselera „tvingo”

Treća generacija izuzetno dobro pozicioniranog Reno mališana restilizovana je posle četiri godine od kada je ugledao svetlo dana a čak 25 godina nakon prvog pojavljivanja kultnog model malog gradskog automobila, popularnog među mladima i ženskim delom populacije. Novinarima je prezentovan u Dorćol Platz u Beogradu, a u Srbiji se prodaje već za 8.290 evra što je i otpočelo je po salonima u mreži ovog francuskog giganta.
Generali direktor Reno –Nisan Srbija Milan Belin, je najavljujući novi model ove legendarne auto kuće rekao da je „tvingo” ikona Renoa i da je automobil koji se jako voli, mnogo godina unazad. Potom je Vladimir Jeremić, marketing menadžer Reno i Dačija vozila za Srbiju, detaljno objasnio novinarima šta je sve promenjeno na novom „tvingu”.

Kako je kao gradski auto, okretnost jedna od njegovih glavnih prednosti, a motor smešten pozadi, novi „tvingo” ima radijus kruga okretanja samo 4,3 metara, najmanji na tržištu. Zahvaljujući kompaktnim dimenzijama (dužina 3,61 metara) izuzetno je okretan u gradskoj gužvi, a za parkiranje mu je dovoljno jako malo prostora. Precizno i sigurno podvozje obnovljenog „tvinga” omogućava dinamičnu vožnju. Novi motor „sce 75” osigurava najbolji odnos uživanja u vožnji i potrošnje goriva. Motor „tce 95” je dostupan je sa manuelnim i automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, ne baša tako čestim u ovom segmentu.
„Tvingo” ima petoro vrata i u potpunosti preklopivo suvozačevo sedište a nudi i prostor od 2,31 metra dužine za prevoz većeg tereta, što je rekord na kojem bi mu pozavideli i modeli iz višeg segmenta. Vozačima će se svideti nova središnja konzola i ergonomičniji mehanizam za otvaranje prednjeg poklopca i vrata prtljažnika.

Jednostavan za upravljanje, obnovljeni „tvingo” putnike štiti zonama gužvanja oko sigurnosnog kaveza, zatim sa četiri jastuka i sigurnosnim pojasevima sa zatezačima. Elektronski sistemi za pomoć u vožnji uključuju upozoravanje na izlazak iz saobraćajne trake i pomoć pri kretanju na uzbrdici.
Potpuno izmenjen prednji blatobran sada je izraženiji a u prednja svetla su ugrađena LED dnevna svetla u obliku slova C. Grafički izgled prednje maske, a posebno bočni otvori za vazduh, doprinose utisku većeg vozila. Najbogatiji paket opreme uključuje i hromirane dodatke koji automobilu daju luksuzniji izgled.
Bočni otvori za vazduh, smešteni na prednjem odbojniku usmeravaju vazduh u blatobrane. Deset milimetara niži razmak od podloge i okvir zadnjeg dela podvozja isto tako doprinose smanjenju otpora vazduha. Bočni otvori za vazduh nalaze se na svim verzijama i poboljšavaju hlađenje motora a daju novom „tvingu” i odlučniji izgled.
Reno „easy connect” u obnovljenom „tvingu” čine dva multimedijalna sistema – „ r&go i easy link”. U kombinaciji sa „pametnim telefonom” ovi sistemi omogućavaju upotrebu najpopularnijih usluga za navigaciju i za slušanje muzike.
„Reno tvingo” je opremljen sada, čini se funkcionalnijom središnjom konzolom, sa prilagodljivim držačem u koji možete odložiti čašu ili pametni telefon položen vertikalno uz više mesta za odlaganje sitnica. Na središnjoj konzoli su smeštena i dva USB priključka kao i jedan 3,5-mm priključak, kao i tipke za upravljanje „start –stop” sistemom, tempomatom i graničnikom brzine. Prostor za rukavice je sada zatvoren u svim verzijama, a zadnja polica je redizajnirana i ojačana.
Redizajnirani „twingo” je dostupan sa tri pogonska sklopa sa trocilindarskim benzinskim motorima „sce 75”, „ tce 95” i „tce 95 edc”. Ovi pogonski sklopovi su u skladu sa ekološkom normom „euro 6d” i uključuju najnovije tehnologije, kao što su, među ostalim, sistem „start –stop” i pomoć pri kretanju na uzbrdici. Novi benzinski motor „sce 75” je snažniji od prethodnika uz najveći obrtni moment od 92 Nm sa smanjenom potrošnjom goriva i emisije CO2. Motor je dostupan u kombinaciji sa petostepenim ručnim menjačem. Sa istim menjačem ili šestostepenim automatskim menjačem EDC (jedinstvenim za segment) dostupan je motor „tce 95”, najvećeg obrtnog momenta od 135 Nm.
Turbopunjač mu, kako tvrde u fabrici, omogućava „veći odziv” i bolje ubrzavanje pri niskom broju obrtaja, čime povećava sportski osećaj u gradu i na otvorenom putu. Ovaj motor je opremljen novim izduvnim sistemom i turbinom varijabilne geometrije, što smanjuje potrošnju. Sva iskustva iz najavljene test vožnje zabeležićemo na auto strani našeg portala. Novi „tvingo” kod nas u Srbiji će se prodavati po ceni od 8.290 do 12.840 evra.
Tekst pripremio i foto: D.K.–I.