U izboru 12 najuticajnijih svetskih blogera i influensera u turizmu, Srbija zauzela ubedljivo prvo mesto kao nova destinacija

Da je ovo po svim pokazateljima sjajna godina za srpski turizam, najviše govore činjenice. Zahvaljujući sinergiji, turističke privrede i dobro osmišljenom promocijom TOS–a u inostranstvu, za našu zemlju kao turističku destinaciju, odlučilo se za prvih 11 meseci prošle godine 3.196 000 gostiju ili 12 odsto više turista nego u istom periodu 2017. godine, dok se od turizma očekuje prihod od milijardu i 300 miliona evra. Zahvaljujući svemu, turizam je konačno zauzeo drugo mesto na listi najuspešnijih privrednih grana Srbije. Zato je potpuno razumljivo i priznanje koje je pred Novu godinu, u izboru za najbolju destinaciju , „Emerginig Destination Awards”, na sajtu „Travel Lemming” posvećenom promociji novih svetskih destinacija i podsticanju turista da razmišljaju dalje od tradicionalnog godišnjeg odmora Srbija zauzela prvu poziciju.
Naime u nominaciji turističkih destinacija, žiri sačinjen od 12 najuticajnijih svetski blogera i influensera u turizmu nominovao je 12 destinacija a među njima i Srbiju. Glasanjem na globalnom nivou, „Emerging Destination Awards”, Srbija je zauzela ubedljivo prvo mesto sa 39% glasova posetilaca sajta. Turistička organizacija Srbije, u sklopu promotivnih aktivnosti veoma je aktivna u promociji turizma naše zemlje na online komunikacijama kao i u komunikaciji sa internet korisnicima i zajednicom. Online komunikacija i marketing kao jedan od najefikasnijih načina za promociju turizma Srbije veoma su značajni, te samim tim nagrade poput „Emerginig Destination Awards” značajno doprinosi promociji turizma Srbije na globalnom nivou.
Pripremio: D.K.–I.
Foto: promo foto MK Rizort