Srbija prva destinacija u Evropi

U izboru  12 najuticajnijih svetskih blogera i influensera u turizmu, Srbija zauzela ubedljivo prvo mesto kao nova destinacija

Kopaonik mamac za turiste iz čitavog regiona

Da je ovo po svim pokazateljima sjajna godina za srpski turizam, najviše govore činjenice. Zahvaljujući sinergiji, turističke privrede i dobro osmišljenom promocijom TOS–a u inostranstvu, za našu zemlju kao turističku destinaciju, odlučilo se za prvih 11 meseci prošle godine 3.196 000 gostiju ili 12 odsto više turista nego u istom periodu 2017. godine, dok se od turizma očekuje prihod od milijardu i 300 miliona evra. Zahvaljujući svemu, turizam je konačno zauzeo drugo mesto na listi najuspešnijih privrednih grana Srbije.  Zato je potpuno razumljivo i priznanje koje je  pred Novu godinu, u izboru za najbolju destinaciju , „Emerginig Destination Awards”, na sajtu „Travel Lemming” posvećenom promociji novih svetskih destinacija i podsticanju turista da razmišljaju dalje od tradicionalnog godišnjeg odmora Srbija zauzela prvu poziciju.

Naime u nominaciji turističkih destinacija, žiri sačinjen od 12 najuticajnijih svetski blogera i influensera u turizmu nominovao je 12 destinacija a među njima i Srbiju. Glasanjem na globalnom nivou, „Emerging Destination Awards”, Srbija je zauzela ubedljivo prvo mesto sa 39% glasova posetilaca sajta. Turistička organizacija Srbije, u sklopu promotivnih aktivnosti veoma je aktivna u promociji turizma naše zemlje na online komunikacijama kao i u komunikaciji sa internet korisnicima i zajednicom. Online komunikacija i  marketing kao jedan od najefikasnijih načina za promociju turizma Srbije veoma su značajni,  te samim tim nagrade poput „Emerginig Destination Awards”  značajno doprinosi promociji turizma Srbije na globalnom nivou.

Pripremio: D.K.–I.

Foto: promo foto MK Rizort