Srbija se predstavila u Nemačkoj

Turistička organizacija Srbije prikazala delić našeg turističkog blaga na jednoj od važnijih smotri turizma u Evropi – sajmu u Štutgartu

Da promotivne aktivnosti  po svetu nisu nikada uzalud utrošeno vreme  dokazuju rezultati naše turističke privrede. Po podacima Republičkog zavoda za statistiku, Srbiju je do novembra 2018. godine (bez novogodišnjih praznika) posetilo više od tri miliona turista,  što je oko 12 odsto  više nego u  2017. godine. Zajedničkim snagama turističke privrede i sjajnim promotivnim aktivnostima TOS–a u zemlji i inostranstvu, stiglo se do milijardu i 300 miliona evra zarade od turizma. Tako ovu, uvek potcenjivanu privrednu granu –industriju turizma, stavlja u red najefikasnijih naše ekonomije. Po nekim pokazateljima, turizam se nalazi na drugom mestu najuspešnijih privrednih grana. Dakle, rekordna zarada u rekordnoj godini, a sve to uz  podatak da četvrtu godinu zaredom imamo dvocifrenu stopu rasta broja turista, što je zapravo i doprinelo  visokom deviznom prilivu.

Predstavljanje Srbije na inostranim tržištima kroz poslovne sajmove, radionice, prezentacije, organizovane  studijske posete stranih medija i turoperatora doprinelo je kako medijskoj popularizaciji Srbije kao turističke destinacije, tako i odličnom poslovnom rezultatu, te danas možemo slobodno reći da je Srbija uvrštena u itinerere najvećih svetskih organizatora putovanja.

Upravo zato su veoma važne marketinške aktivnosti TOS–a koja je Sajam turizma u Štutgartu kao jednu od značajnijih turističkih smotri u Evropi i tagertirala za nastup i predstavljanje Srbije.

Tako je Turistička organizacija Srbije predstavila turistički potencijal naše zemlje  na međunarodnom sajmu turizma, „CMT 2019.” u Štutgartu, u periodu od 12. do 20. januara 2019. godine

 

Izuzetno posećen štand TOS–a u Študgartu

Prema zvaničnim podacima Republičkog zavoda za statistiku, za prvih 11 meseci 2018. u Srbiji turisti iz Nemačke ostvarili su  162.294 noćenja, što je 16% više nego u istom periodu prošle godine а о važnosti povećanja broja nemačkih turista i u 2019. godini govori i činjenica da se od ukupnog broja noćenja stranih turista nalaze na petom mestu.

Turistička organizacija Srbije predstavila je celokupnu turističku ponudu sa akcentom na kratke odmore u gradovima, aktivan odmor u prirodi u kombinaciji sa seoskim turizmom, ture vezane za istorijsko nasleđe i Dunav uključujući biciklističku rutu, ponudu vezanu za kamping i karavaning, gastronomsku ponudu kao i najznačajnije manifestacije u Srbiji.

Turističku ponudu predstaviće Turistička organizacija Beograda, Čačka i Novog Sada, gradska opština Savski Venac, Turistička organizacija Zlatibora kao i regionalna Turistička organizacija Vojvodine.

Tekst pripremio: D.K.–I.

Foto: TOS