Nastavak majske promocije turističke ponude Srbije u Grčkoj
Solun – Atina – Larisa

Da je turizam oduvek bio dvosmerna ulica, dokazuje se po ko zna koji put i na novom primeru aktivnog predstavljanja Turističke organizacije Srbije na tržištu Grčke. Iako je po broju turista iz Srbije, Grčka ubedljivo na prvom mestu boravka naših građana kao holidej destinacija, Grčka je u tom smislu i visoko emitivno tržište, pa turisti iz Grčke veoma rado posećuju Srbiju i naš glavni grad.

Tako je u okviru regionalne promotivne kampanje koju u Grčkoj organizuju Turistička organizacija Srbije i Turistička organizacija Beograda, u pešačkoj zoni, u centru Atine, nastavljeno predstavljanje kompletne turističke ponude naše zemlje, posle nekoliko oblasti i gradova u prijateljskoj nam zemlji. Tako je nakon uspešne promocije u Solunu, za građane Atine pripremljen bogat program koji za cilj ima privlačenje grčkih turista, čiji broj poseta kao i noćenja konstanto raste.
U oviru ovih promotivnih aktivnosti u Ambasadi Srbije u Atini, održana je konferencija za novinare, predstavnike diplomatskog kora i turističke privrede, na kojoj su o turističkoj ponudi Srbije i interesu grčkih turista za naše proizvode i destinacije, govorili ambasador Srbije u Grčkoj Dušan Spasojević, Miodrag Popović, direktor Turističke organizacije Beograda, Olgica Miljković, menadžer za tržište Srbije u Turističkoj organizaciji Srbije, Bojan Pavlović, direktor Turističke organizacije grada Kragujevca i Dušica Todorović, savetnik u Turističkoj organizaciji grada Niša.
Posle Soluna i Atine, promocija turističke ponude Srbije biće nastavljena sutra u Larisi. Inače, promocija Beograda i Srbije u Solunu je od strane turističke privrede Grčke, kao i grčkih medija, ocenjena kao jedna od najuspešnijih promocija destinacije u poslednjih nekoliko godina.

Tekst pripremio:D.K. –I.
Foto: TOS