Turistička organizacija Srbije (TOS), snimila je novi film o lepotama i turističkoj ponudi naše zemlje pod sloganom “Vidi Srbiju” koji je posle pet dana od prikazivanja na Sajmu turizma u Beogradu videlo više od 130 hiljada ljudi…
Mnogi su pokazatelji govorili da će prošla godina biti odlična za srpski turizam, što se i obistinilo. Po podacima Republičkog zavoda za statistiku, Srbiju je u 2018. godini posetilo ukupno 3,430.522 turista, što je za 11% više u odnosu na 2017. godinu. Kako nam je i rekla u intervju Marija Labović direktorka Turističke organizacije Srbije za www. pinklu.rs –sajt kvalitetnih informacija.
–Predstavljanje Srbije na inostranim tržištima kroz poslovne sajmove, radionice, prezentacije, studijske posete stranih medija i turoperatora doprinelo je kako medijskoj popularizaciji Srbije kao turističke destinacije, tako i odličnom poslovnom rezultatu, te danas možemo slobodno reći da je Srbija uvrštena u itinerere najvećih svetskih organizatora putovanja. Globalna kampanja „Serbia – the place to be” emitovala se na televizijskim kanalima „CNN”, „Euronews”, „Travel Channel”, „National Geographic” i „TV 5 Monde”, a takođe je uključivala i online oglašavanje.Naročito smo zadovoljni sa rezultatima digitalne kampanje na društvenim mrežama, uspeli smo da povećamo broj pratilaca i da prikazanim sadržajem dostignemo više od 123 miliona „impresija” i preko 5,4 miliona „interakcija”–.
Zato je potpuno razumljivo da promotivni film „Vidi Srbiju“ nacionalne turističke organizacije, prikazan i na otvaranju nedavnog Sajma turizma u Beogradu, za samo pet dana, na Fejsbuk stranici „Serbia Travel“ zabeležio više od 130.000 pregleda. U Turističkoj organizaciji Srbije, Olga Baletić, zadužena za odnose sa javnošću i jedan od učesnika u stvaranju ovog dela, nam je rekla, da su filmom želeli da prenesu posebnu emociju koju Srbija, kao turistička destinacija sa sobom nosi. Da prikažu raznolikost predela i istorijskih lokaliteta, energične gradove, tradicionalne običaje, prirodu, gastronomsku ponudu i sve turističke adute. –Putovanje kroz Srbiju, zemlju najgostoljubivijih ljudi, jeste put kroz istoriju koji je ispunjen prirodnim dragocenostima i retkostima, dubokim slojevima kulturnog nasleđa, šarolikim životnim stilovima, živopisnim kulturama, događajima i turističkim sadržajima– navodi se još u saopštenju TOS–a.
Tekst: D.K.–I.
Foto: TOS