Srbija u Francuskoj

 Još jedan značajan potez TOS–a, posle duže pauze učestvuje na Međunarodnom sajmu turizma u Parizu i predstavlja turističku ponudu naše zemlje

Iako je nekada bilo visoko emitivno turističko tržište za naš turizam , davne godine zastoja  su zaustavile dotok turista iz Francuske.   Ipak sada već višegodišnja kampanja za popularizaciju našeg turizma na raznim meredijanima Turističke organizacije Srbije (TOS) učnila je da cifre rasta postnau realne. Pa tako prema zvaničnim podacima Republičkog zavoda za statistiku Srbija beleži kontinuiran rast francuskih turista, koji se povećanjem broja avio-linija redovnih i sezonskih između dve zemlje i dodatno pojačao ove godine. Broj francuskih turista je od januara do avgusta  dva odsto veći u odnosu na isti period prošle godine.

Zato, u nizu dobrih poteza, Nacionalna turistička organizacija, posle čak šest godina pauze, ponovo učestvuje na Međunarodnom sajmu turizma „IFTM Top Resa 2019“. Sajam se održava u Parizu od 1. do 4. oktobra 2019. godine. Sa više od 34.000 posetilaca, „IFTM Top Resa“ je vodeći poslovni sajam namenjen turističkoj privredi u Francuskoj.

Naš štand u Parizu i direktorka TOS–a Marija Labović

TOS je na ovom sajmu zakupio izložbeni prostor veličine 30m2. Pored Turističke organizacije Srbije, na zajedničkom štandu se predstavljaju i nacionalni avio-prevoznik Er Srbija, Turistička organizacija Novog Sada, kao i turistička privreda Srbije: četiri turističke agencije („Omniturs”, „Serbia Tour Operator”, „Balkan Holidays” i „Skoruna tours”) i dva hotela („Mona Plaza” i „Holiday Inn Express”).

Na sajmu je predstavljena ponuda: kratki odmori u gradovima, kulturno-istorijsko nasleđe zemlje, aktivni odmor u prirodi, manifestacije i festivali.

Priredio: D. K.–I.

Foto: TOS