Stigla nova „trojka”

Sedma generacija legendarnog BMW modela „serije tri” prikazana pretpremijerno u Beogradu

Novi BMW „serije tri” izazvao interesovanje ljubitelja ovog modela kao i medija

Pre dva dana je u Beogradu  pretpremijerno prikazana jedna od ikona  proizvodnje automobila Bavarskog giganta, model koji je do sada prodat u više od 15 miliona primeraka. Sedma generacija  BMW serije tri se prodaje u svetu praktično svakih pet– šest minuta, kako je rekao direktor marketinga  Miloš Milošević okupljenim predstavnicima medija u Delta salonu kraj Ade. Kako na naše tržište stiže početkom iduće godine već  se primaju rezervacije za ovaj legendarni BMW model. Verzija  prikazana u salonu „330 i” izgleda moćno, čini se, još sportskije i spuštenije nego u prošloj generaciji.

Nova trojka stigla i u Srbiju

Odlikuju ga potpuno nove interpretacije tradicionalnih dizajnerskih elemenata poput “Hofmeister kink”-a, bubrega i farova. Promene u enterijeru ostavljaju, takođe, utisak. Enterijer nosi najnovije elemente opreme među kojima su nove kontrole klima uređaja i farova. Najviše pažnje privlači nova postavka centralnog informacionog ekrana od 10,25 inča koji se nadovezuje na instrument tablu.Kvalitet materijala i izrada svakog elementa unutrašnjosti je kako kaže fabrika  na  najvišem nivou ikada u „BMW –serije tri” što je i prirodno, jer kupci od ovih premijum automobila očekuju maskimum udobnosti i luksuza.

 

Agresivan izgled uličnog trkača upakovanog u luksuz

Novi sistem oslanjanja sa novim tipom amortizera zadržaće BMW kao lidera u segmentu kada je u pitanju dinamika vožnje. Automobil je „porastao” sedam centimetara po dužini u odnosu na prethodnika, a lakši je 50 kilograma. U opcionalnoj opremi dostupni su i laserski farovi. Kako smo i rekli u uvodu, već na prvi pogled, dizajn ovog automobila potencira sportski karakter.Bočnim stranama vladaju dve jednostavne linije koje se podižu ka nivou kvaka, a na zadnjem delu automobila uočljiv je minimalistički stil u kome preovladavaju svetla u obliku izduženog latiničnog „slova L”, dok se posebno ističu pravi, funkcionalni završeci izduvnog sistema povećanih dimenzija.

 

Elegancija pre svega

Akustika je poboljšana te je sada zvučna izolacija vetrobrana standard, a opciono je dostupna i za prednja bočna stakla. Dimenzije šibera povećane su dužine za 100 mm. Kupcima su dostupna četiri linije opreme – „Advantage”, „Sport Line, „Luxury Line” i „M-Sport Line”.

 

Postoje tri paketa instrument table i centralnog informacionog displeja – „Live Cockpit”, „Live Cockpit plus” i „Live Cockpit Professional”, tako da je moguće poručiti i tradicionalne okrugle instrumente, ali i novi interfejs „ID 7” sa multifunkcionalnom instrument tablom – ekranom od 12.3 inča.
„Live Cockpit Plus” podrazumeva analognu instrument tablu sa ekranom od 5.7 inča i centralni informacioni ekran od 8,8 inča koji je osetljiv na dodir dok „Live Cockpit plus” podrazumeva multifunkcionalnu instrument tablu – ekran veličine 12.3 inča i centralni informacioni ekran velićine 10,25″.

Navigacija dolazi u oba paketa s tim što „Professional” ima i „I Drive” kontroler sa funkcijom unosa teksta i  glasovnog  asistenta („Inteligent voice assistant”). “Head up” display, koji je za 75% veći nego kod prethodnika, dostupan je uz obe varijante – „Live Cockpit Plus” i „Live Cockpit Professional”.
Sistemi asistencije u vožnji su na nivou novog BMW X5 sa “Reversing assistant” sistemom i automatskim isparkiravanjem. Startni modeli su 320d i 330i (190 KS odnosno 252 KS), a slede 318d, 330d, 320i. Krajem 2019. očekuju se 340i i 330e. Osnovna cena u Srbiji modela BMW 320d iznosi 36.990 Eur.

Pripremio : D.K.–I.

Foto: „Delta auto”