Kompanija „Delta Motors”nastupom u BMW hali zaslužila nagrade Sajma
Poznata je maksima da „nište bolje ne uspeva od uspeha”, pa je tako i kompanija „Delta Motors” nastavila, pa i zaokružila, uspešan nastup na 53. Međunarodnom salonu automobila, u halama Beogradskog sajma. Dobila je „Grand Prix” nagradu za unapređenje celokupnog sajamskog nastupa „BMW grupe”, na ovoj manifestaciji.

Videlo se to od početka da nagrade, ne mogu da mimoiđu „Delta Motors” ove godine, jer je celokupan nastup u posebnoj „BMW–hali”– 2A, koja je za ovu priliku preuređena, po ugledu na izložbene prostore „BMW grupe” na najznačajnijim svetskim sajmovima, bio više nego glamurozan. Čitav utisak nastupa, ocenjivao je stručni žiri u sastavu: prof. dr Čedomir Duboka (predsednik), prof. dr Stevo Bunčić (Saobraćajni fakultet Univerziteta u Beogradu) i Marija Jeličić („Communis”). Kriterijumi za ocenjivanje nisu bili nepoznati, a pored ostalog, bila je to i prezentacija eksponata na štandu, komunikacija sa posetiocima, kao i vizuelni doživljaj prostora.
Na izložbenom prostoru od skoro 3.000 kvadrata, predstavljena je kompletna gama „BMW grupe” kao i modeli „MINI” vozila. Najveću zvezdu „BMW hale” predstavljala je nova, sedma generacija „BMW” „serije pet”. Predstavljen je i model „serije sedam” – „Mont Blanc” edicije, u individualnom paketu opreme, koji predstavlja jedan od 100 primeraka u svetu, dok je poseban deo rezervisan za „BMW em –em” (MM) performance modele.
Premijerno je prikazan segment „BMW–i” vozila, na električni i hibridni pogon, a kompanija „Delta Motors” dobila je, takođe i posebno priznanje za uvođenje električnih vozila na tržište Srbije.
Tekst:D.K.–I.
Foto: Delta Motors